loading

Yumeya Furniture - Produttore di Mobili Viventi Anziani in Metallu Granu di Legnu& Fornitore di sedie assistite

Lingua
VR

Perchè e poltrone à schienale alto per l'anziani sò un favuritu?

A causa di i numerosi prublemi fisici legati à l'età chì puderanu nasce è rende ancu i travaglii simplici difficili o impussibili per l'anziani, sedie à schienale alto sò una necessità. Alcune preoccupazioni chì affettanu a qualità di vita includenu a circulazione di sangue povira, a debule è l'incapacità di adattà à e situazioni novi. U dirittupoltrone à schienale alto per l'anziani hè cruciale per aiutà cù i bisogni unichi di piantà questu.

 

Problemi di sedia cattiva

Sicondu ricerche recenti da u NHS, l'anziani passanu 10 o più ore ogni ghjornu seduti. Ti mette in risicu per parechji prublemi quandu si mette in una sedia mal adatta per tantu tempu. I prublemi cum'è questu tendenu à accumulà è diventanu un dolore constante in a rutina di ogni ghjornu quandu includenu:

 1. Amplificazione di Dolori è Discomforts esistenti

I musculi di a schiena sentenu digià a tensione di slouching quandu si sentenu. Chistu significa ch'elli duveranu mette in u sforzu per mantenevi allinatu nantu à a longa corsa. A deteriorazione spinali, cum'è l'osteoporosi è l'artrosi, pò esse risultatu da questu.


 2. Soffre di mal di schiena

Per l'anziani, a caduta hè a causa principale di ferita. L'autoestima di una persona è a salute mentale generale pò soffrenu per via di una caduta, in più di qualsiasi dannu fisicu chì pò esse risultatu. Un megliu equilibriu è menu probabilità di cascà pò esse risultatu da una crescente cuscenza di a so postura.

 

3. Disordini digestivu

Slouching hè a cunsequenza naturali di una postura cattiva. Slouching rallenta a digestioni perchè mette pressione nantu à l'organi digestivu. À u tempu, a tensione di sustene u pesu di u corpu pò debilitatu altri organi cum'è a vejiga.


 4. Flussu di sangue più lento

Mantene un flussu di sangue sanu hè essenziale per furnisce i vostri organi cù l'ossigenu è i nutrienti chì anu bisognu à funziunà bè. Quandu si pusatu o stà cun una mala postura (soprattuttu se i vostri gammi sò incruciati), u sangue ùn circula micca cum'è duverebbe.

 

Perchè a poltrona hè preferita trà l'anziani?

Poltrone à schienale alto per anzianisò trà i pezzi di mobili più convenienti è cunfortu. Forniscenu un cunfortu è un supportu eccellenti è sò dispunibili in una larga gamma di disinni per adattà à una larga gamma di paràmetri. Sè vo circate di aghjurnà a vostra casa cù mobili novi, una poltrona deve esse in cima di a vostra lista. Questu articulu discuterà sei motivi per quessa chì duvete cumpràpoltrone à schienale alto per l'anziani.

 · Cunfortu è sustegnu

I poltrone sò grandi perchè furnisce assai cunfortu è sustegnu.Poltrone à schienale alto per anziani pò esse utile per quelli chì anu u malu di spalle perchè offrenu più supportu lumbar. Se passate assai tempu in a vostra sedia, deve furnisce un supportu adattatu.


 · Caldu è accogliente

E poltrone sò maravigliose perchè furnisce un cunfortu eccellente. A sedia cunfortu hè essenziale per rilassate dopu un ghjornu impegnatu. E poltrone sò lochi accoglienti per curl up cun un bellu libru o siesta. E poltrone sò a megliu opzione se comprate mobili rilassanti.


 · Disposizione di posti di peluche

I cuscini nantu à upoltrone à schienale alto per l'anziani sò extra spessi è doppia camera per un cunfortu supplementu. Essenzialmente, questu implica chì a poltrona di pista hè assai supportu è cunfortu cum'è puderebbe sperà. Ùn vi preoccupate micca chì e poltrone sguassate prestu a vostra casa. L'impronta modesta di una poltrona face una grande scelta per i quartieri stretti. E poltrone sò dispunibuli in diverse cunfigurazioni, chì vi permettenu di sceglie l'ideale per a vostra casa. A forma di canna di u sediu è u fattu chì gira inseme per creà un sensu di sicurezza è compattezza mentre si move in a stanza. Questupoltrone à schienale alto per l'anzianihè perfetta se a vostra casa hà un stilu cuntempuraneu per u so culore neutru è a siluetta elegante.


 · Accessorize cù un Elementu Singulare

Pudete fà assai da u cunfortu di una sedia. Puderanu serve cum'è un puntu focu in un angulu sordu di u vostru salottu o cum'è accessori per u vostru divano è altri mobili per creà un esteticu più strettu.


 · Oculta a terra è i dings in modu efficace

Sè vo avete i zitelli o animali, i poltrone sò ancu una scelta fantastica. Poltrone, in cuntrastu à i divani, ammuccianu a terra è i dings in modu più efficau, perchè ponu esse guardati intornu à a casa per più longu. E poltrone sò una scelta eccellente se avete bisognu di sedie di longa durata. Quandu u vostru animale domesticu (o ghjovanu) estende cumplettamente i so unghie per un graffiu ottimale, stu tela ùn si romperà. Upoltrone à schienale alto per l'anzianihè un altru esempiu stupente di mobili muderni di a mità di u seculu. Son profil modeste et ses pieds courbés et effilés donnent à toute pièce un air raffiné.


 · Cost efficace

U costu hè unu di i vantaghji più significativupoltrone à schienale alto per l'anziani. E poltrone sò spessu più efficaci di u costu di pezzi simili di mobili, cum'è loveseats è divani. Dui poltrone cunfortu ponu abbastanza sè avete bisognu di pusà immediatamente in a vostra casa, ma ùn pudete micca seguità u divano perfettu à un prezzu raghjone.

 

Conclusioni:

Pudete vede chìpoltrone à schienale alto per l'anzianiavè parechji vantaghji. I poltrone duveranu esse una priorità se site in u mercatu di novi posti. Sò durable è longu, in più di esse di moda è accogliente. Allora, perchè stende? Esce da quì è cercate una poltrona cunfortu avà.


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

GET IN TOUCH

If you have any questions about our products or services, feel free to reach out to customer service team. Provide unique experiences for everyone involved with a brand.

Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Română
norsk
Latin
Suomi
русский
Português
日本語
italiano
français
Español
Deutsch
한국어
svenska
Polski
Nederlands
עִברִית
bahasa Indonesia
Hrvatski
हिन्दी
Ελληνικά
dansk
Монгол
Maltese
ဗမာ
Қазақ Тілі
ລາວ
Lëtzebuergesch
Íslenska
Ōlelo Hawaiʻi
Gàidhlig
Gaeilgenah
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Frysk
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Hmong
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
Igbo
Basa Jawa
ქართველი
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
मराठी
Bahasa Melayu
नेपाली
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
پښتو
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
简体中文
繁體中文
Lingua attuale:Corsu