loading

Cumu i Distributori di Mobili ponu Adattassi à l'EUDR è Restà Cumpetitivi in ​​Europa

Cù u regulamentu di l'UE nantu à a deforestazione chì entrerà in vigore l'annu prossimu, un numeru crescente di distributori europei di mobili si trovanu à fà fronte à e stesse dumande: Chì implica esattamente stu regulamentu? Quantu aumenteranu i costi? Cumu si ponu gestisce i risichi? Questa ùn hè micca solu una preoccupazione per i fornitori di materie prime - avarà ancu un impattu nantu à i costi di approvvigionamentu di i distributori di mobili, l'affidabilità di e cunsegna è i risichi operativi di l'impresa.

 

Chì ghjè l'EUDR ?

U Regulamentu di l'UE nantu à a deforestazione hà un scopu fundamentale: impedisce à qualsiasi merce ligata à a deforestazione di entre in u mercatu di l'UE. Ogni sucietà chì mette o esporta i seguenti sette prudutti è i so derivati ​​in u mercatu di l'UE deve dimustrà chì i so prudutti sò senza deforestazione: bestiame è prudutti bovini (per esempiu, carne bovina, pelle), prudutti di cacao è cioccolatu, caffè, oliu di palma è i so derivati ​​industriali, prudutti di gomma è pneumatici, soia è prudutti alimentari/mangimi à base di soia, è legnu è derivati ​​di legnu. Frà questi, u legnu, i prudutti di carta è i mobili stessi sò direttamente pertinenti à l'industria di u mobili.

 

L'EUDR serve ancu cum'è una cumpunente cruciale di u Green Deal europeu. L'UE afferma chì a deforestazione accelera a degradazione di u terrenu, perturba i cicli di l'acqua è riduce a biodiversità. Queste sfide ambientali minaccianu in fine a stabilità di l'approvvigionamentu di materie prime è si traducenu in rischi operativi à longu andà per l'imprese.

Cumu i Distributori di Mobili ponu Adattassi à l'EUDR è Restà Cumpetitivi in ​​Europa 1

Requisiti di Conformità Essenziali di l'EUDR

Per entre legalmente in u mercatu di l'UE, i prudutti regulati devenu risponde simultaneamente à e seguenti cundizioni:

  • Nisuna deforestazione: E materie prime devenu vene da terreni chì ùn anu micca subitu deforestazione dopu u 31 di dicembre di u 2020
  • Tracciabilità cumpleta di a catena di furnimentu: Informazioni cumplete, chjare è verificabili da e materie prime à i prudutti finiti
  • Pruduzzione cunforme à a lege: Rispettu di e regulazioni in materia d'usu di a terra, ambientali è di u travagliu in u paese d'origine
  • Accompagnatu da una Dichiarazione di Due Diligence (DDS): Ogni lottu di pruduttu deve include a documentazione DDS

Per i prudutti chì provenenu da parechje origini, hè necessaria una verificazione individuale, assicurendu chì i materiali conformi è micca conformi ùn sianu micca mischiati.

Cumu i Distributori di Mobili ponu Adattassi à l'EUDR è Restà Cumpetitivi in ​​Europa 2

Quali cumpagnie di mobili portanu queste rispunsabilità?

L'EUDR ùn hè micca solu destinatu à i grandi gruppi di fabricazione, ma hà ancu un impattu direttu nantu à i distributori di mobili di piccule è medie dimensioni. Ogni impresa chì introduce prudutti regulati in u mercatu di l'UE o li esporta per a prima volta hè cunsiderata un operatore. Indipendentemente da a dimensione, devenu rispettà pienamente l'obblighi di diligenza dovuta è furnisce i numeri di riferimentu DDS currispondenti à e parti à valle. Ancu l'entità impegnate solu in a distribuzione, a vendita à l'ingrossu o a vendita al dettaglio devenu cunservà permanentemente l'infurmazioni nantu à i fornitori è i clienti, pronte à furnisce una documentazione cumpleta durante l'audit regulatori.

 

In questu quadru, i distributori di mobili in legnu massicciu sò cunfruntati à sfide sistemiche. Prima, e pressioni di l'approvvigionamentu sò aumentate significativamente: i costi di u legnu cunforme sò aumentati, u screening di i fornitori hè diventatu più severu è a trasparenza di i prezzi hè diminuita. Siconda, u pesu di a tracciabilità è di a tenuta di registri hè cresciutu sustanzialmente, ciò chì richiede à i distributori d'investisce risorse in persunale è sistemi per verificà ripetutamente l'origine di e materie prime, a legalità è i tempi. Ogni prublema cù a documentazione di tracciabilità pò micca solu ritardà e consegne, ma ancu influenzà direttamente i tempi di u prughjettu, pruvucendu potenzialmente violazioni di cuntratti o richieste di compensazione. À u listessu tempu, i costi di cunfurmità, e spese operative è u capitale impegnatu in a cunfurmità aumentanu, ma u mercatu ùn pò micca assorbe cumpletamente questi costi, riducendu ulteriormente i margini di prufittu. Per parechji distributori di mobili in legnu massicciu, questu solleva a quistione di s'elli ponu sustene u so mix di prudutti è u so mudellu cummerciale esistente.

Cumu i Distributori di Mobili ponu Adattassi à l'EUDR è Restà Cumpetitivi in ​​Europa 3

Vantaghji Ambientali di u Legnu Metallicu   Mobili di Granu: Riducendu a Dipendenza da e Foreste

Cù a severità di e regulazioni nantu à i mobili in legnu massicciu, i mobili cummerciali in legnu metallicu stanu diventendu sempre più pupulari in u mercatu europeu. U so principale vantaghju ambientale hè a riduzione di l'usu di e risorse forestali. À u cuntrariu di i mobili tradiziunali in legnu massicciu, i mobili in legnu metallicu utilizanu l'aluminiu cum'è materiale principale, ciò chì significa chì ùn hè necessariu alcun approvvigionamentu o disboscamentu di legnu. Questu aiuta à riduce i risichi di deforestazione à l'iniziu di a catena di furnimentu è facilita a conformità per i distributori di mobili chì si occupanu di a tracciabilità, a due diligence è l'ispezioni regulatorie.

 

Da una perspettiva pratica d'acquistu, urdinà 100 sedie in metallo cù grana di legnu rimpiazza direttamente a necessità di 100 sedie in legnu massicciu. A pruduzzione di 100 sedie in legnu massicciu richiede di solitu circa 3 metri quadrati di pannelli in legnu massicciu, uguali à u legnu di 1-2 faggi europei maturi. In grandi prughjetti o cuntratti di fornitura à longu andà, questu impattu diventa ancu più grande. Per e sale di banchetti tipiche o i prughjetti di spazii publichi, sceglie 100 sedie in metallo cù grana di legnu pò aiutà à prevene u tagliu di circa 5-6 faggi maturi.

 

In più di riduce l'usu di legnu, a prestazione ambientale di e materie prime hè ancu impurtante. I mobili in legnu cù venatura di metallu utilizanu principalmente l'aluminiu, chì hè riciclabile à 100%. Durante u riciclaggio, l'aluminiu mantene guasi tutte e so proprietà originali mentre risparmia finu à u 95% di energia paragunatu à a pruduzzione primaria.

 

Quandu si tratta di a durata di vita, i mobili in metallo cù grana di legnu offrenu un vantaghju chjaru. A so struttura cumpletamente saldata furnisce una forte resistenza à a corrosione, à l'umidità è à l'usura quotidiana. Cuncepita per risponde à i standard di i mobili cummerciali, a so durata di vita tipica hè di circa 10 anni. In cuntrastu, ancu e sedie in legnu massicciu di alta qualità duranu spessu solu 3-5 anni in ambienti cummerciali à altu trafficu. In un periodu di 10 anni, e sedie in metallo cù grana di legnu di solitu devenu esse riciclate solu una volta, mentre chì e sedie in legnu massicciu ponu avè bisognu di esse rimpiazzate duie o trè volte.

 

Questa frequenza di sustituzione più bassa ùn solu riduce u cunsumu di materiale è i rifiuti, ma aiuta ancu i distributori à riduce i costi operativi nascosti, cum'è l'acquisti ripetuti, u trasportu, l'installazione è u smaltimentu. Di cunsiguenza, i mobili in metallo è legnu offrenu un equilibriu praticu trà sustenibilità, durabilità è efficienza cummerciale à longu andà.

Cumu i Distributori di Mobili ponu Adattassi à l'EUDR è Restà Cumpetitivi in ​​Europa 4

Allineatu cù e Tendenze di u Mercatu Futuru

In u mercatu di lussu, un numeru crescente d'alberghi stellati è di lochi di lussu anu aduttatu sedie in metallo cù venature di legnu cum'è parte di e so iniziative d'approvvigionamentu ecologiche è sustenibili. Questu rapprisenta una nova tendenza di u mercatu è un novu vantaghju cumpetitivu. Optà per tipi di prudutti à risicu più bassu è più sustenibili hè intrinsecamente cumpetitivu.

 

Sè vo circate suluzioni di mobili cù grana di legnu è metallo in linea cù sta tendenza, a scelta di un fabricatore cù una tecnulugia matura è una specializazione à longu andà in questu duminiu hè cruciale. Cum'è u primu fabricatore cinese à applicà a tecnulugia di grana di legnu è metallo à i mobili,Yumeya pussede una tecnulugia matura è standard di qualità pruvati attraversu numerosi prughjetti. In cullaburazioni pratiche, avemu aiutatu parechji distributori è pruprietarii di prughjetti à ottene un vantaghju cumpetitivu in l'offerta attraversu suluzioni di granu di legnu metallicu. Serie cum'è a Serie Triumphal è a Serie Cozy, per esempiu, anu guadagnatu ricunniscenza da diversi clienti di prughjetti equilibrendu a durabilità cummerciale cù l'estetica cuntempuranea. A stabilità di l'approvvigionamentu à longu andà hè altrettantu vitale. Yumeya prevede di lancià a so nova fabbrica à a fine di u 2026, cù una capacità di pruduzzione generale prevista per triplicà, chì permetterà un megliu supportu per i prughjetti à grande scala, tempi di consegna stabili è una cuntinua espansione cummerciale per i nostri distributori.

 

Attualmente, i mobili in metallo è legnu sò diventati una scelta chì equilibra a conformità, u valore ambientale è a viabilità cummerciale. A chjave di a futura cumpetizione in l'industria di u mobili stà in l'usu di suluzioni di materiali più avanzate per aiutà vi à vince i prughjetti è riduce i risichi à longu andà.

prev
Sedia in grana di legnu di metallu per mobili di qualità cummerciale, cumu ghjudicà a so qualità?
Consigliatu per voi
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Our mission is bringing environment friendly furniture to world !
Serviziu
Customer service
detect